matvrak

Trots att min hals svider och sticker så fort jag sväljer så har jag världens lust till mat. Under mina vakna timmar idag har jag fan ätit en hel dags mat. Fortsätter det i det här tempot är det ute med mig. Jag måste alltså till skolan imorgon, om jag inte vill att mitt öde ska vara med i något jävla tv-program som kallas "Generation fett" eller något liknande, jättefint. Nej Emelie, någon jävla måtta får det fan vara. Bad mamma köpa hem en tidining, sa att hon kunde få välja vilken hon ville. Bara den är tjejig och inte speciellt typisk för mig. Känner jag henne rätt blir det VeckoRevyn eller nåt. Men that's fine, hon är bra hon. Jag har varit väldigt flitig idag måste jag säga. Trots mitt bittra öde som sjukt matvrak ensam hemma med ett fullt kylskåp. Oh dear.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0