mys-måndag

Ja, dra mig baklänges. Vilken fullträff. Med facit i hand så borde det inte kännas lika bra som det gör.
Skolan var som sagt något meningslös men än dock... Hem och vände, missade bussen, fick oväntad skjuts, hann med bussen i tumba, fick komma in i tid och var klar på en halvtimme i Alby. Sen raka vägen hem och nu har jag varit hemma en bra stund.

Bittan ringde när jag var på bussen och frågade om jag kan jobba hos dom på torsdag, det blir det vanliga dvs. garderob och så. Jag gör det gärna, det brukar bli rätt kul.

Idag ska jag vara barnvakt och bör få pengar för i fredags också eftersom det inte blev något då. Samma sak gäller imorgon. Mmm lukten av pengar är så... så skön. Men jag ska seriöst inte göra av med allt jag får nu under den närmsta tiden. Det ska sparas och ges till folk som tidigare givit mig. Sen ska jag bjuda någon på någon öl också, för att jag vill det. Pirr.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0