Oscar Fingal O'Flahertie Wills Wilde

För tre namn räcker ju inte...

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva. Jag kände bara för att skriva ett inlägg.
Jag är fortfarande hundvakt. Micke har kommit hem, inte helt nykter om man säger så. Han ligger och snarkar som fan medan jag försöker få in vad jag ska säga på engelskan imorgon. Kul? Ja, det är ju alltid härligt med lite musik i bakgrunden. Mina ögon har rätt svårt att hålla sig öppna kan jag tala om. Får anstränga mig hela tiden för att dom inte ska stängas och bilda värsta mörkret hallååå.

Imorgon är det torsdag och då får man springa runt och säga "iiiiiiiiida e de toursdag" men bara om man vill alltså, helt valfritt, lovar...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0