please, be my baby

Jag var i skolan runt 11. Snäll mamma körde mig dig, tack! Träffade först Simona för det dagliga skitsnacket, hihi.
Sen skulle jag ju möta Katarina och Karin och snacka projektarbete. Det var jättebra. Det var så mysigt på något sätt. Mysigt i cafeterian och vi var bara helt jättebra idag. Det var bra alltså, för den som inte redan förstått det. Well, träffade Malin, Angelica, Elin och Nina downstairs också. Det var också jättebra. Varför skulle jag må så jävla dåligt en dag som denna?

Väl hemma efter en bussresa med minst sju förskoleklasser och ett helt urblåst huvud väntar mamma och Annika med nybakta scones, nu kokas vatten och det blir alltså varmt te till. Kallt te vore väldigt osmakligt så vi beslöt oss för att skippa det. Efter detta ska jag genast börja plugga igen. Det är svenska som står på tur och det är realismen det hela handlar om. Känner att jag ligger rätt bra till inför provet imorgon. Helgen lär bli bra också, trots att det tyvärr inte blir någon utgång för mig imorgon. Men det finns numera pengar att tjäna och det känns SÅ JÄVLA BRA!

Juste, jag har beslutat mig för att försöka alltid ha med en bild till varje inlägg. Det blir mycket finare och roligare då. Får se vad jag hittar idag. - Ronja.

Kommentarer
Stina:

haha, aa visst blir det finare med en bild men de kanske ska ha nått att göra med texten också ^^ :P

2008-10-02 @ 16:43:01

URL: http://stina90.blogg.se/
Katarina:

Du är medveten om att du och jag åkte samma buss mot tumba va?....

2008-10-02 @ 20:19:46

URL: http://koolakattis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0