touch me

Just nu sitter jag i en fåtölj med en söt Bobbo i soffan bredvid. Vi kollar på Miami Ink. Hon är så söt. Hon undrar varför det ibland kommer ett pip-ljud när dom pratar. "Det har det väl aldrig gjort förut, är det för att det blåser ute?" Haha.

Jag vet att bloggen ser ut som skit, usch hatart. Jag har ingen aning om hur jag ska få till skiten. Katarina, i need you. Fast jag vet att du förmodligen inte har tid nu men när du har det. Hihi. Jag sitter pretty much och bara väntar på att klockan ska bli kvart över åtta då jag ska pysa med Jossan till bussen. Får inte glömma att ta med klubban.

Skönt med lite sovmorgon imorgon, då kan jag plugga rätt länge ikväll. Imorgon ska jag vara barnvakt också haha nej det ska jag inte, jag skulle skriva hundvakt för det är just vad jag ska vara, hundvakt. Blir  nog till att sova borta då. Men nu börjar programmet igen. Åh jag vet exakt hur jag vill att min tatuering ska se ut. Pengarpengarpengar.
Kommentarer
KATTASTROFEN:

Varför kommer det ett pipljud?

2008-10-14 @ 19:51:50

URL: http://koolakattis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0