where the **** is my money?

Vilken hemsk morgon att vakna upp till. Vädret ser ju bara fult ut. Dessutom är det fredag vilket innebär att lovet i princip är över. Det var ju kul så länge det varade. Eller? Var era lov bra eller vadå? Mitt har varit på gränsen tror jag.

I tisdags lämnade jag tillbaka ett par brallor på H&M och fixade det så smart för mig att pengarna skulle sättas in direkt på kontot. Är dom där? Nej, inte ens efter två arbetsdagar. Hoppas att det idag blir den tredje och sista. Den tredje blir det ju i och för sig automatiskt men ändå. Tror budskapet går fram. Tanken idag är att åka med skräp till skyttbrink, åka till kyrkogården och sen åka på middag.

Imorgon är det jobb också.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0