why won't you give me your money?

Måste bara rabbla upp vad i allsindar jag har köpt idag;
Jacka - 699kr
Halsduk - 129kr
Top - 129kr
Top - 64,50kr
Sjal - 29kr
Skiva - 169kr
Tidning - 35kr

Men kom igen, en vinterjacka för 700 spänn, det känns ju inte helt jättefarligt. Halsduken, mja, det kunde jag varit utan men den var så mysig. Den första tåpen hade jag provat förut, i tisdags med Simona. Den gick jag bara in och tog med  till kassan direkt, den skulle jag ha helt enkelt. Den andra tåpen är bara en mysig och väldigt billig historia. Tack för den. Sjalen likaså. Skivan, bästa köpet idag. Första inköpta skivan på hela året. Tidningen hade mycket med Oasis i och låg vid kassan vid inköpet av skivan. Jag är sjukt nöjd med dagen. Nu ska jag snart klä på mig och gå iväg för att vara barnvakt. Sen blir det bara en slapp kväll och tidig morgon imorgon. Men det är helt ok, det lär kännas bra i november i alla fall!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0