bas

Jag sitter i min säng. Hör någon musik, tror det är från Annikas rum. Hör dock bara bas och lite gitarr, självklart lite trumma också. Men ingen melodi. Så kan det gå.

Jag måste säga att jag är väldigt förvånad. Titta bara på förra inläggets kommentarer, hela fem stycken och bara från folk jag inte känner till. Kul ja. Bara det att jag undrar var tusan dom har hittat länken till min blogg någonstans. Om någon av er läser det här så kan ni väl berätta. Det vore rätt kul att veta. Jag har trots alt bara "trogna" läsare som knappt kommer upp över 3 i antal. Haha.

Ska bara sätta igång lite Nirvana.

Trött är jag. Blev några öl igår. Det känns. Imorgon har jag en lektion, låter säkert skönt men vem fan i hela världen skulle välja att gå upp för att vara i skolan 08:10 och åka därifrån 09:40 framför att ha en hel dag i skolan? Jag skulle hellre vara kvar och ha en eller två lektioner till. Men imorgon har jag tänkt att jag ska vara jävligt flitig. Måste ta itu med en hel del grejer. Det blir plugg, jobbsökande och kanske lite träning om jag fortfarande lever efter det andra. Hope not! Faktum är att jag gick av en hållplats tidigare idag, bara för att gå lite längre. Himmel och pannkaka. Jag tänkte försöka kolla på lite tv ikväll. Det är först Hål i väggen och sen Ashes to Ashes. Två olika kanaler dessutom. Här tar vi i.

Kiss och bajs.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0