Ekomoni

Finns det egentligen någonting som är tråkigare än pengar?
Jag tror fan inte det. Ja, jag vill ha pengar. Jag vill ha pengar hela tiden. Jag vill inte behöva oroa mig för att jag rätt som det är inte ska ha några pengar längre. Men ändå, det är så jävla tråkigt. Att vara beroende av någonting är ju inte speciellt kul. Just nu har jag inte ett öre. Nästan så är det. Jag tror att jag har 2 kr och 39 öre på mitt konto. Sen har jag några mynt i kontanter. Någon som vill ha mitt kontonr och bidra med några lappar? Jag skulle egentligen inte gilla det heller. Hatar att låna pengar. Jag är en sån som aldrig glömmer vad och till vem jag är skyldig pengar, men jag vet själv hur det är när man har lånat ut någonting. Självklart påminner man om det titt som tätt. Helt ok tänker man då.

Nej usch vad tråkigt det blev här. Nästan lika tråkigt som pengar. Nej jag orkar inte tjata mer om pengar nu. Katarina sitter bredvid och är helt ok snygg. Haha, har för mig att det är hämtat från någon film. Kan bara inte komma på vilken. Men hon vet ju vad jag egentligen tycker. Grr...
Kommentarer
Katarina:

Du är skyldig mig en lunch på McD vid Rådmansgatan, en fika på McD vid Skanstull, och säkert lite till :)



Filmen som du söker är Linas kvällsbok. Du vet hon från Rödköping. Och ja, jag vet. Jag borde inte valt en så pass uringad tröja idag, du kan ju bara inte sluta titta. Men jag gillart. Åke.

2008-09-23 @ 11:27:59

URL: http://koolakattis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0