Emelies råflitiga lördag

Okej, jag måste erkänna att den inte blev så jätteflitig, men lite. Jag vaknade strax efter 11. Crap, jag som skulle motionera tidigt på morgonen. Jaja nya tag. Frukost/lunch och sen fram med svenskan. Allt klart och det mesta inpluggat. Check där alltså. Pausar allt med en skön cykeltur. Back in the game med ett gäng papper om Oscar Wilde. Stryka under viktiga och intressanta delar samt omvandla språket till engelska. Halvcheck på den alltså, gick väldigt segt och är inte klart.

Det jag är mest nöjd med idag är nog ändå att jag har lyckats boka in en ny och tidigare tid för körlektion. Känns helt kalas. Jag tog dessutom veckans skönaste dusch för en stund sen. Nu är jag len och mysig känner jag. Helpepp för att bara vara hemma och ligga och breda ut mig i soffan så att ingen annan får plats. Love it!

Imorgon tänkte jag gå upp relativt tidigt och röra på mig på något vis. Sen tänkte jag be mamma om en bh. Inte en av hennes men en ny. Det var längesen jag köpte bh. Jag vill ha någon mysig ny sak. Det slutar med att mamma står och ska betala för 3 nya bh:ar varav alla är till mig. Hihi. Sen i alla fall så ska vi ut till Segersäng och fira Sigge som fyller 1 år. Det blir nog trevligt, han är så retro.

Vi säger hej då med en skitfin bild.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0