free as a bird

Beatles känner jag mig jävligt sugen på just nu. Lutar just nu huvudet mot min finfina tavla. Lyssnar just nu. Så simpelt och rent och fint. Åh. Beatles. Mitt underbara Beatles. Men schh Emelie, bli inte helt till dig i småbyxorna nu. Det är ju bara ett band. Hah jo, så kan man ju säga om man vill.

Alldeles vad många dagar det har gått och vad fort dom har gått. Imorgon är det onsdag och jag ska umgås med Simona. He he he. Jag var barnvakt idag vilket innebär lite pengar vilket innebär ett paket, minst. Yääää!

Snart ska jag träna också. Precis när Filip och Fredrik ska börja tävla mot det här himla landet. Sverige alltså för alla som inte befinner sig här. Ofta någon i Etiopien läser min blogg haha. Det vore i och för sig väldigt ballt. Eller som dom sa på Svampbob Fyrkant idag: Det vore korallt. Ni får tro vad ni vill. Jag satt inte och glodde på det men det var på när jag skulle gå iväg för att barnvakta. Inte för att jag anser att det är barnsligt att glo på det, eller jo lite gör jag det, men mest för att det är så urbota dåligt. Så, nu har jag erkänt det.

Fridens lilja!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0