kaffe+munk

Japp, min lunch idag består av en kopp kaffe och en vaniljmunk. Det tycker jag är jävligt värt gott folk. Jäävligt värt.
Jag har just skickat in analysen av "Priest", den blev helt okej. Lite rörig kanske, nog därför jag beslutade mig för att vara klar, annars hade det blivit än värre. Nu ska jag springa runt lite här hemma och göra en massa olika saker, plugga lite också. Sen klockan 5 är det dags igen att hämta Evelyn på fritids, vara med henne till ca halv 7 och sen gå hem igen. Väl hemma ska jag absolut inte göra någonting, kanske ska springa lite, kanske plugga lite. Men mest troligt är att jag stänger dörren, sätter i någon skiva och sen bara lägger mig på sängen för att, ja, för att bara ligga där. Fy fan vad skönt det låter. Den här helgen har jag planerat jättemycket, men det jag har planerat kräver i princip ingenting. Jag ska bara vara med mig själv. Familjen också kanske men dom är som en bonus, dom bara är runt omkring av en ren slump. Eller kanske för att vi alla bor här. Skitsamma. När jag körde hem från tumba idag frågade mamma vad jag ska göra i helgen. "Ska du varken ut eller umgås med någon eller några andra än din vanliga gamla familj?" "Har det hänt något?" "Är du sjuk?"

För första gången på länge ser jag verkligen fram emot att inte göra ett enda jävla piss. Jag älskar mig själv.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0