måndag och några dagar kvar till pengar

Eller ja, imorgon ska jag vara barnvakt så jag får ju en slant då. Dessutom ska jag stå i garderoben på Bittans jobb. Det blir bra. Lite extra påfyllning liksom. Hoppas dom pengarna kommer in den här månaden och inte nästa bara. Det vore lite jobbigt.

Idag slutade vi 09:40 alltså. Jag och Katarina stack in och diskuterade Europa över lite fik osv. Vi gick en liten promenad i stan och sen åkte vi hem. Det var härligt med vädret och så. Mysiga höst. Jag gillar verkligen hösten. Nu förstås så ska jag röja på rummet. Det ska dammsugas och det ska fixas lite. Blir nog lagom svettigt. Sen ska jag göra något åt pluggeriet, vet inte riktigt var jag ska börja bara. Sen ska jag göra någonting åt tränandet också. Blir kanske springa eller något liknande, något lika tråkigt. Tån då, hur mår den egentligen? Jo alltså den repar sig faktiskt. Man kan se hur såret har gått igen och börjat läka ordentligt.

Alla som försöker kontakta mig via mobilen kan ta och försöka med något annat. Jag får iväg sms och får tillbaka något ibland. Jag vet att det är flera sms som inte kommit fram som ska ha gjort det, eller som i alla fall är skickade. Så om jag inte svarar så är det för att jag inte har fått det. Jag vet att jag måste skaffa en ny mobil, men jag har inte ens råd med strumpor känns det som. Sponsra mig och jag fixar mysiga förmåner.
Kommentarer
Simona:

Om man ringer då?

2008-09-15 @ 14:55:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0