med smak av hallon

Jodå så att nu är det like this att jag har feber. Men det var ju ingen nyhet direkt. Visserligen är inte febern alls lika hög som igår. Men det är som om att den högre delen av febern har satt sig i halsen och bildad halsbränna eller nåt. Jag har alltså ont i halsen nu istället, men jag känner att om det bara är halsen som spökar imorgon så går jag direkt till skolan. Orkar inte sitta hemma längre nu. Det är så förbannat jävla urtrisst. Japp. That's what I'm going to do.

Nu ska jag äta sorbet och kolla på tv.
Kommentarer
HELENAAS:

mums!

2008-09-04 @ 13:09:29

URL: http://helenaas.se
Marcus:

Skönt att det verkar gå åt rätt håll.

Peppar peppar tra i trä. Krya på dig!

2008-09-04 @ 17:02:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0