medveten närvaro

Är du medveten om din närvaro? Vet faktiskt inte om det går att ställa en sådan fråga men det lät bra inte sant?
Inför morgondagens lektion i ACT så skulle man öva på medveten närvaro. Det har jag gjort och det var skumt. Jag fick nervryckningar i hela kroppen och lite ont här och där. Ingenting för mig tror jag. Jag har för dåligt tålamod. Blir rastlös och börjar tänka på konstiga och ibland opassande saker. Haha.

Jag hade en jättekul grej jag skulle skriva om, det handlade om Katarina men det funkar inte nu eftersom jag inte kommer ihåg. Nevermind. Nu ska jag lyssna på inte min. Möh
Kommentarer
Coolaste katten i den långa landet falukorv:

Jag vet så pass mycket om stress att jag aldrig kommer att gå på de där lektionerna för de är för tidigt på morgonen för mig. Stressad av lektionerna, så ta bort dem!!

:)

2008-09-16 @ 16:55:27

URL: http://gabriellar.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0