Oscillate Wildly

Äckligt bra The Smiths. Namnet är omgjort. Ballt. Den som Tänker efter kan säkert förstå vad det egentligen, eller rättare sagt, från början var för ord/namn. Mihi gissa på!

Sitter i en datasal i skolan. Det är tänkt att jag ska prata om "rubriken" på en lektion om två veckor. Det blir väl det vanliga liksom, allmän fakta. Kul.

Natten var alldeles för kort. Kort sagt alltså. Ha ha. Är aptrött och elefanthungrig. Borde kanske ta mig till ett Zoo eller något. Åh, det var alldeles för längesen jag åt Zoo, godiset alltså. Nu känner jag att det har blivit alldeles för mycket alldeles. Jag blir alldeles rörd av det. Det kan man väl inte bli rörd av?

Vad har ni på er?
Kommentarer
Katarina:

Smiths... Robin?



Enhörningen då?



Jag har INGENTING på mig... grr...

2008-09-18 @ 08:52:40

URL: http://koolakattis.blogg.se/
KArin banan:

jag har en trosa och en strumpbyxa och en klänning och en sko, och en till, och en kofta och en klämma och foundation! vad har du på dig ?

2008-09-18 @ 08:54:43

URL: http://kmma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0