pengapung

Hej och hej och hej och kanske hej igen. Kul att vara här. Kul att vara där? Jag tycker egentligen inte att det är speciellt kul att vara här, där jag är alltså. Jag har fått feber och skit. Inte är det direkt så att jag har bett om att få det heller, den bara kom. Jag skulle både varit barnvakt och tränat ikväll, men nej det får jag tydligen göra någon annan gång. Jag har faktiskt inga pengar. Bara kände att det var på tiden att säga det. Alltså jag har... 39.32 spänn på kontot. Några mynt här och där. Sen har jag förstås skattepisset som jag inte har hämtat ut än, men oj vad kan det ligga på? 180 spänn tror jag. Det kommer jag ju långt på. Har inte ägt ett cigarettpaket sen i söndags, vilket känns jobbigt. Jag har rökt en cigarett om dagen nu i två dagar i rad. Dom två cigaretterna har jag varit tvungen att tigga mig till. Yes! Tack snälla som gav mig.

När jag kom hem var det bara till att hitta sängen och inta sovställning. Det gick fort att somna och jag vaknade för en stund sen, sov alltså i ungefär en timme. Vaknade och blev glad. Det var ju kul. Nu är jag trött och däven. Vill ha jättemånga kilo mys överöst på mig. Eller bredvid, doesn’t matter, and i want it now.

Tur att Knife lättar upp det mesta. Synd att jag verkligen ville träna idag. Juste. Kaffet! Det har faktiskt varit väldigt varierande. Förra veckan var det nog mest åt det sämre hållet. Nu har det ju bara gått två dagar på denna vecka men jag tror att det blir en bra vecka. Minst fyra goda koppar kaffe har det hunnit bli. Där har vi en anledning till som säger att jag inte kan stanna hemma imorgon. Kaffet, vem ska annars smaka?
Det här blir ett långt jävla inlägg som jag vet att någon inte blir så glad över. Men hon får fan lov att hålla minen uppe. Dessutom, lycka till till Karin som är på äventyr idag.
Kommentarer
Simona:

Jag har räknat ut hur mkt pengar jag har nu. 7:50, känner mig så rik! :S Fattar inte att jag klarat mig på inga pengar alls så här länge.

2008-09-02 @ 19:49:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0