söta, soliga söndag

Klockan ringde 07:25 och jag drog undan gardinen lite smått. Mmm fan Emelie kom igen, solen är helt uppe och det ser friskt ut utanför fönsret. Upp! Ja! Jag kom upp! Jag är lagom stolt faktiskt. Det var jättehärligt. Jag cyklade. Förvisso bara till Broängen och tillbaka men ändå. Jag gick upp så tidigt fast jag kunde legat kvar tills för en kvart sen. Mmm härligt. Kom just hem från Tumba. Pappa skulle hänga med mig och mamma så klart. Han måste ju ha koll på vad vi har för oss när vi "shoppar". Nåja. Jag är en bh rikare och pappa ett par badbrallor+en t-shirt rikare. Självklart var han tvungen att analysera hur nybyggda ICA har blivit. För att göra det var han ju tvungen att gå in dit också. På 2 sekunder hade han kommit på lite grejer som vi heeelt klart behövde och dessa saker fanns som tur var på ICA. Heja pappa.

Om 40 minuter drar vi på kalas, värsta kalaset alltså. Sigge mannen fyller 1 år. Sött. Den bodyn han får vill jag ha. Uäää.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0