studiebidrag

Det fick jag ha i plånboken i mindre än en timme. Men tavlan som står bredvid sängen är så jävla vacker! Ska försöka fixa någon slags bild när den hänger på sin rätta plats. Sin ENDA rätta plats. Mhm. Nu fick jag ett infall, måste sätta på Joy Division. Har fixat ett nytt program, MediaMonkey heter det. Helt ok faktiskt. Mycket bättre än äckliga jobbiga Winamp. Mhm.

Jaja, idag var jag hemma från skolan. Sen blev det staden med Simona och köp av väska och torgvantar. Onödigt ja, men ändå nödvändigt. Lite ångestdämpande liksom. Fast nu sitter jag här med en ännu större och värre ångest över att jag slösade bort pengarna.

Sen hämtade vi min tavla och gav bort hela mitt studiebidrag. Sen fick vi (jag) bråttom till tåget, först t-banan då men ändå.
Jag fick springa upp för backen och ringa Annika och be henne packa ihop alla mina grejer. Hem och vända på fem minuter, gick ju bra. Med en smärre hjärtklappning dock men vad fan!

Jag hatar verkligen den här veckan. Den är äcklig och luktar blöt otvättad hund.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0