cupcakes och stödköp - come and get me, please?

Jag är inte trött, jag kan inte sova. Fyfan vad slapp man var när man var liten. Eller, varför kunde man inte sova? Kunde man verkligen inte sova? Vad jag vet hade jag aldrig någon särskild längtan efter att få vara uppe med mamma och pappa och titta på program som bara var för vuxna typ Rederiet kanske. Eller Varuhuset. Kanske Nyheterna också. Ja tänk va, när man var liten. Idag kanske mitt liv avgörs, coolt va? Nej, det är inte det minsta coolt. Det är vansinnigt och alldeles för märkligt för att kunna stämma. Jag känner mig definitivt inte redo för något avgörande.

Ansvar Emelie, ansvar.
Kommentarer
Simona:

Ansvar kan fara åt, men våra cupcakes som kommer bakas på obestämd plats :*

2009-04-15 @ 23:55:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0