don't stop push it now

Tisdag och jag känner att det kan bli en bra kväll då jag redan nu börjar känna mig trött som fan. Ska vänta någon timme till. Elva var ju en enastående tid måste jag säga. Men jag vet inte om jag kommer att klara det. Vi får se helt enkelt.

Skrev en grej angående en artikel som var postad på lt.se angående ett tackmonument som svensk-irakiska föreningen vill ställa upp i Södertälje. Jag tycker att det är en fin gest och blev glad när jag läste inledningen. Självklart klarar inte Södertälje kommun av att svälja den svenska stoltheten och gå med på detta. Något som dessutom nämns är finansieringen som ska ske med hjälp av insamlingar från olika irakiska föreningar. Idioti är ibland något allt för ofta förekommande.



Jag klippte förresten luggen igår... och voila! Yeah, big deal.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0