fucking studentskiva

Så var det dags, igår, för den traditionsenliga studentskivan och fyfan vad jag verkligen inte har varit pepp under den senaste tiden men så igår släppte det. Jag blev otroligt glad åt att det faktiskt skulle vara skiva igår. Vad det nu berodde på det vet jag inte. Men det blev så.

Middagen var trevlig men jag tror inte att en enda person som åt skulle säga att den var värd den summa pengar. Men men det är sånt som händer och jag hade vin och var glad. Trevligt sällskap vid bordet och små förhoppningar om att kvällen faktiskt skulle arta sig riktigt bra. Gäster gick hem och vi bytte ner oss till klubben. Baba haha, vad knäppt det var med en massa andra människor där, än dom "vanliga".

Alkohol hinkades och fy i helvete vad roligt jag hade. Träffade på flera gamla, kända ansikten vilket var extremt kul. Minns inte riktigt allt men har ändå inga direkta luckor.

Jag och Simona tog med Pakkala på en nattlig vandring via Medis och det blev sedan en burgare innan bussen. Träffade Diego från Påskön också. Jävla gullig kille.

Idag har jag bara ont i huvudet och jag har ätit lite sushi, nu ska jag plugga hoppas jag. Kanske sova lite först, men nej, plugga. Nej fan heller. Jag sover en stund. Sen kommer bilder.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0