löst och ledigt?

Det har varit jäkligt löst i alla fall, det är något som är säkert. Hela veckan har varit lös, vad det nu innebär? En stor del av veckan var ändå planerad. Skansen, onsdagens utgång, torsdagens middag och lördagens påsk-äckel. Men sen då? Vad jag vet blev det mest saker som kretsar kring alkohol eller sällskapanade som medför alkohol, jag vet faktiskt inte riktigt åt vilket håll det lutar. Men en helg blev det och jag måste säga att det känns idag. Halsen är illa däran och psyket är nog lite uppochner fast på ett smärtfritt sätt, bra!

Jag försöker att inte tänka alls på vad som komma skall, dvs att skolan börjar imorgon igen och att det kommer medföra en massa skit. Där kan vi snacka ett uppochner-psyke på ett smärtinnehållande sätt, inte lika bra.

[JAG HAR INGA BILDER ATT LÄGGA UPP DÅ JAG MER ELLER MINDRE IGNORERAT MIN MOBILS OLIKA FUNKTIONER UTÖVER RINGA/SMSA, UNDER EN TID, sen i lördags typ...]
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0