oh the love you bring, won't mean a thing

Kära någon, det är redan fredag! Egentligen borde jag vara i tumba nu och vänta på bussen men min mor tyckte att jag förtjänade att bli skjutsad idag bara för att jag ska vara så snäll mot henne i eftermiddag. Jag ska följa med henne till Skärholmen och titta ut någonting fint till henne. Sen ska vi handla, vilket hon vet att jag hatar att göra speciellt på fredagar.

Igår mina vänner, skrev jag på ett anställningspapper på St Erikshälsan! Börjar med betald introduktion redan den 9 juni. Det verkar vara ett mysigt ställe och fyfan vad snuskigt flott det ligger. Guh.



Den här bilden är från i vintras, nu är det vår och i sommar kommer jag återigen att få bo i den där soffan.
Är det någon som minns händelser förknippade med den där platsen? Jag gör, verkligen.
Kommentarer
Anonym:

Mhm, hur kan man glömma.

2009-04-26 @ 11:17:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0