people say i'm crazy, doing what i'm doing

Jag känner mig helt tom men samtidigt full av en massa olika konstiga känslor och tankar. Det är underbart. Jag kände mig verkligen på bra humör när jag kom hem efter studiebesöket i Farsta. Allting kändes så jävla enkelt.

Jag skalade potatis, jag lagade maten och det resulterade i en väldigt god prickig soppa med vitlöksbröd. Hela familjen var nöjd och belåten. Under tiden som diverse saker kokade och så tog jag tillfället i akt och gick ner med min tvätt och körde igång en maskin. När jag ändå var där tänkte jag att jag lika gärna kunde ta hand om den tvättade tvätten och det gjorde jag.
Jag lyssnade på John Lennon och kände att jag var så utomordentligt jävla bra! Jag liksom sket i att tänka på vissa saker som faktiskt kan ta kål på en och det funkade verkligen. Åh, jag sitter nästan och ler nu också. Underbara värld. Observera att morgondagens inägg förmodligen inte kommer att vara i närheten så uppåt som det här. Det är bara så det är. Berg&dalbana som vi alla älskar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0