så där ja

Okej, torsdagen blev en lång fast kort dag. Jag och Annika for till Bittan och vi åkte sen alla tre till Forum Nacka för att kolla affärer, främst för Annikas skull. Sen var vi tvungna att ta itu med Sickla Köpkvarter också. Därefter hem till Bittan i Sjöstaden för att göra oss i ordning inför den stoooora och lååååånga middagen på OperaKällaren eller "OK" som man tydligen kan säga. Jävligt märkvärdigt. Ska jag vara helt ärlig förstår jag fortfarande inte helt och fullt varför Bittan valde just att ta med vår familj dit. Men ändå, hon tillhör oss så det var kanske inte några konstigheter. Om jag skulle ta och gå igenom kvällen bit för bit eller sekund för sekund så skulle det ta äckligt lång tid då vi satt där i drygt fyra timmar.

Jag for till Mikael efter detta och det blev en lång natt där också. Igår gick vi runt Årstaviken eller... vid den i alla fall. Tittade på Tintin och vaknade idag för att konstatera att det är Påskafton. Dusch och promenad till Årstaberg och nu sitter jag i min egna säng, äntligen måste jag nästan säga.

Glad Påsk

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0