sunday morning, what have you done to me?

Att det skulle vara ännu en ångestladdad söndag skulle jag nog verkligen inte vilja påstå. Psyket verkar hänga med riktigt bra för tillfället. Igår när jag hade pluggat klart(?) så öppnade jag garderoben och kände hur jävla bra jag skulle må om jag rensade ur skiten. Så jag gjorde plats på sängen och slänge ut ALLA MINA KLÄDER (förutom plaggen som tvättas och dom som hänger u garderoben bredvid rummet). Jag hittade plagg jag inte visste att jag hade, vissa blev jag glad över och vissa mindre glad över... mycket mindre. Jag gjorde mig av med hälften av alla underkläder jag samlat på mig och ändå är det lika fullt i den sektionen nu som det var innan.
Jag fick till en rejäl hög med kläder jag kunde skänka/sälja till mina syskon och summan av kanelen blev att jag tjänade 500 pix!

Idag blir det mer plugg och lite med städning och en flaggstång som ska ner och upp igen. Det blir också en promenad framåt kvällen.



Den där fina kakan bakade jag speciellt för Katarina och Karin, jag hoppas ni gillade den.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0