kissiemurra

Jag var inne på min kära vän Katarinas blogg och såg något klipp från något radioprogram med en annan dam som heter Katrin Någontingnågonting och jag kollade på det då jag känner igen det där namnet den där kvinnan har. Hon pladdrar på om bloggande och "bloggerskor" (världens mest meningslösa titel kände jag) och nämner några namn. Kissie missie dissie pissi eller så. Jag söker på alla namn på google och kommer först in på KISSIES. Alltså... jag blir så ledsen. Här är något hon skrivit:

"Jag måste erkänna.. Jag har det äckligaste rummet ever! Ni vet att alla som är helt perfekta som jag, dvs bruna, blonda osv har alltid något fel.. And this is mine! My dirty litle secret, SHH!"

Hon visar en bild på sitt rum. Läste lite längre ner att hon ska göra en bröstoperation och då undrar jag så här: FÅR HON MÖJLIGHET ATT GÖRA DEN DÄR OPERATIONEN BARA FÖR ATT SÅ MÅNGA OFUNTADE MÄNNISKOR FAKTSKT LÄSER HENNES FÖRDÖMDA BLOGG?! Då vill jag inte leva längre...

Fan börja läs min blogg istället, jag behöver fettsugas och fotförminskas och en manikyr skulle säkert inte sitta fel.
Jävla idioter.

 



Kommentarer
Katarina:

Älskar dig.

2009-08-31 @ 14:49:53

URL: http://koolakattis.blogg.se/
Malinlöj!:

Du behöver ingen fotförminskning. Jag provade simons skor, med mina skor på, han behöver fotförminskning, du är exakt så fin som man får vara som du är, och jag saknar dig. Pussinam. ses imogon gullet!

2009-09-01 @ 15:48:10
Guladuva:

Stora fötter kommer att bli populära till våren. Clownskor <1346

2009-09-03 @ 01:38:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0