chokladbjörn

Snuvan är... bättre tror jag. Den har liksom blivit utbytt mot världens heshet och harkel och host och snörvel (det finns kvar alltså).
Jag har ju varit så rar och givit mina föräldrar två biljetter till Kvarteret Skatan ikväll, bara för att dom är världens finaste figurer. Men kvällen börjar inte där utan vi ska käka middag tillsammans, bara vi tre likt ett par som spenderar kvalitetstid utan barn i närheten. Vi ska käka vid Hornstull någonstans tror vi.
Hoppas att det blir bra, det dom ska se.

Jag då? Jag sitter uppe på kammaren och sveper te med håning, som jag annars verkligen avskyr men som jag blivit lärd har en bra inverkan på svullna halsar, samtidigt som jag försöker få upp en elljusstake i fönstret mitt.

Förresten, några svar på senaste kommentarerna tänkte jag.

Malin: Jag har ju sparat till långt hår i en evighet nu, du får just nu inte som du vill, dvs mig med kort hår! Lev med det.
Rasmus: Tack, du är nog relativt ensam om att tycka det.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0