dan före halvdan

Dagen har verkligen inte varit mer än halvdan. Fy så segt det var på jobbet. Alla besök förutom ett kom innan lunch så efter lunch återstod mer eller mindre bara väntan på att klockan skulle slå halv tre då proverna ska iväg och därefter en om möjligt ännu längre väntan på klockan som visar halv fem.
Klockan var snäll mot mig idag också, efter många om och men.
Jag tog tåget till Tumba och mötte Mulan som var glad och söt. Vi fikade och talade om saker i både dur och moll. Alla mycket genomtänkta och intelligenta, så klart!

Imorgon är det halvdag och i couldn't be happier. Tog hem ett kilo löjrom idag också, den ska vara till skumpan jag tog hem i förra veckan. Flott. Troppan nästa?

Fick fina kofta av mor och far i julklapp. En favorit så här långt.



Har i veckan även invigt mitt halsband som jag fick på studenten. Gillar enkelheten som bara attan.
Det är från Eva Dahlgrens fruga.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0