fynda

Betalade just årets sista telefonräkning.
Lyssnar på min Spotify-lista som jag var så stolt över när jag äntligen lyckats förstå hur lätt det var att skapa en.
Var hos moster Anne och moster Annes man Rune i Liljeholmen och storfikade. Fick dagens ranson av det mesta där.
Familjen åkte tåg dit vilket var lite kul, min familj är ändå rätt bra liksom.
Igår drog jag med mig Mikael på Monki och som han njöt... när vi gick därifrån. Självklart valde vi Monki Skrapan, sorry men det går inte att röra sig i Götgatsbacken during mellandagsrean och jag orkar inte lägga band på min frustration över folkmassor som mest luktar äckligt.
Jag hittade några läckerbitar.


Klänning - halva pris



Kofta - halva priiiis



Klänning - den blev min för hundra!

Nöjd Emelie är ledsen ändå, för hon ska jobba imorgon...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0