Hej,

det känns nästan som det är dags att sumera året nu. Redan nu. Katarina upplyste mig om att det endast är en helg kvar på det här året. På det här decenniet. Helt jävla sjukt. Har jag snart levat i tio gånger två år? När började åren gå så jävla fort och varför finns det ingen sakta-ner-knapp?

Vi tar den där summan en annan gång. Det är trots allt några dagar kvar på året.

Idag började jag runt halv åtta och slutade lite innan ett. Fikade med Mikael och fick och gav julklappar.
Hem till Tumba och med bil ut till kyrkogårn. Tugnt, värdelöst, skönt, lättande, ledsamt.
Katarina kom över på lite skumtomtar och hon fick även första parkett när det var dags att bygga hus av pepparkakor.

Här kommer den musik jag förknippar mest med julen.

 

OBS: Om det är någon som vill uppleva den här låten på ett annat sätt rekommenderar jag att man ser den här videon istället, den gick inte att "bädda in" så därför får ni en länk: http://www.youtube.com/watch?v=RRBcwufAuQw

 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0