letar efter tid

Jag har faktiskt inte tid.
Jag ljuger dessutom lite i rubriken, jag letar inte efter tid.
Jag känner inte att jag saknar tid men det kanske är lika bra att låta det verka så.
Men konstigt nog så har jag ändå ganska mycket tid men jag har inte tillräckligt mycket lugn och ro för att ägna mig åt internet eller ens datorn.
Jag lever och frodas och mår förhållandevis bra. Idag har jag tagit ett stort steg som förhoppningsvis ska leda till en bra väg.
Jag är i Årsta för det mesta då jag gått upp i tid på jobbet och då jag tjänar en massa på att bo här gör jag det med ett leende på läpparna.
Jag ser ut som jag brukar, kanske lite mörkare under ögonen på grund av alla tidiga morgnar och sena eftermiddagar.

That's it.
Kommentarer
Fredrika:

Va roligt!

Du fresten, ta en titt på vår UFföretagsblogg!



www.befuf.blogg.se



Du kanske är intresserad av ett par ihopvikbara ballerinaskor? :)

2009-12-15 @ 18:06:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0