men snälla du

Guuuuud. Fick gåshud nu. Men hörni, glöm inte att vara lite extra snälla nu. Alla kanske inte orkar eller kan vara snälla året runt på just det här viset men kan ni inte vara det bara för att det är en mysig tid just nu.
Vintern med sin snö har nästan fått oss att glömma klimatet och det måste jag erkänna, det känns faktiskt ganska skönt att för en stund slippa bli matat med en massa negativa saker hela tiden.

När jag menar snälla så menar jag att ni kanske kunde ge en gåva till någon på någon plats långt bort eller lite närmare. Jag har i drygt ett år haft Läkare utan gränser på Autogiro, det handlar bara om femtio spänn i månaden och har man inga cash - då dras heller inga pengar. http://www.lakareutangranser.se/gava/manadsgivare/
Det behöver inte vara just LUG men det är en reko organisation. En av många.

Kram på er ute i välmående jul-Sverige.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0