a very unhappy birthday straight from me to you

Bra och suverän dag på många sätt. Lite underlig på andra men seriöst, det behöver man också. Säger vi...



                      Det är tydligen så här jag ser ut när jag har bra dagar. Värt att lägga på minnet kanske.

Jag och Karin höll vår (eller ja, egentligen Katarinas också men hon var hemma för att hon hade brutit nyckelbenet) redovisning i svenska idag. Vi pratade om utmärkande drag för norrländskan, visade upp ett klipp från Pistvakt OCH visade upp en lite home-made-sketch. Den handlade om Janne och Klas.

Jag åkte till körskolan och fixade lite grejer. Pluggade teori och en smula filosofi. Dumma verklighet, vad är det egentligen? Verklighet alltså...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0