alltså ibland undrar Katarina varför hon bloggar, finns det någonting hon vill dela med sig av?

08:52 fick jag ett "Är du vaken?"-sms från Katarina. Jag var inte vaken då men jag kanske kände på mig att hon skulle höra av sig då jag vaknade ungefär 30 minuter senare. Nu är jag vaken och Katarina sitter på min sängkant. Det är en underlig syn. VI har nämligen båda två igång våra datorer. Vi ska jobba med vårat projektarbete idag. Och när man säger idag så tänker jag mig kanske inte klockan 10 på morgonen. Men jaja. Jag får väl våldta henne lite nu när hon ändå är här... medan vi väntar på att Karin kan komma och våldta oss båda istället.



Nu blev det ju fel, det var jag som skulle vara på henne, inte tvärtom.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0