bryggare bengtsson

Kaffet bryggs och det låter fint. Jag gillar det ljudet. Det känns som att jag sitter i mitt egna hem, en tidig vardagmorgon och NÅGON har satt igång processen. Det spelar egentligen ingen roll vem den här någon är. Jag vet bara att jag förmodligen tycker om den eftersom jag låter den göra kaffe åt mig. Hellre starkt än svagt! Ett tips till den som känner sig manad...

Idag ska jag och en mor köra till Södertälje och köpa ett strykjärn då hon tappat det nuvarande i golvet.

Först ska jag som sagt dricka kaffe och plugga Religionskunskap en stund. Resten av gänget är ute på promenad i vintervädret.



Jag klippte och klistrade och förminskade helt själv. I Paint dessutom. Fis på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0