i named my soldiers after you

Det var otroligt skönt att kunna ligga i sängen och dra sig lite imorse. Varför lät det fel?

Jag träffade Katarina vid bussen och Karin på bussen. Det var trevligt. Vi for mot Tumba och sedan in till the big central.
Träffade diverse lärare, vissa trevligare än andra. Say no more.
Vi åkte mot Stadion och Östermalms IP. Vädret var fruktansvärt fult och äckligt. Inget att ha. Snörade på oss skridskorna och körde några varv. Katarina föll. Emelie och Karin, mest Emelie, hjälpte Katarina upp på benen med ett lätt skratt på läpparna. Läs: gigantiskt hånskratt. Vi tröttnade på isen och vädret. Gick på toan och sminkade oss istället.

Tog the metro to the Rådmansgata och gick till Café Sextio. Dåligt var det faktiskt. Mysigt men dåligt. Sallad och latte satt dock fint efter kramp i diverse fötter.

Hemma på sängen. Jag vill inte titta åt höger. Där ligger hela min garderob och alla världens väskor i en härlig oordning.
Borde lyssna på Strokes och städa. Det ska jag göra. Först lite bilder...



Karin är fin.



Hon också.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0