i went to da-a-a-a-ance

Emelie H har varit duktig idag. Eller har hon det? Hur är man duktig egentligen? Eller vad ska man göra för att någon ska tycka att man är duktig? Kanske någon speciell... nej, ingen speciell.

Det blev så att jag och Karin fick dra med Katarina till Alby och ungdomsmottagning. Ett helt år har jag skydd. Det känns ju tryggt... eller något.

Jag skyndade mig hem eftersom jag visste att mamma och syster Annika skulle vara borta en stund på eftermiddagen. Självklart kommer jag hem till ett tomt hus och upp direkt till mitt mysiga rum och ja... jag vet inte vad jag ska säga.
BD på, kanske inte högsta men hög volym och dator i knät. Jag älskar det just nu. Får se när jag tröttnar. Inte imorgon.

Jag fick en relativt fin bild på mig själv av Karin idag, den är några veckor gammal skulle jag tro.



Det måste varit en bra dag.



Total tillfredställelse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0