just last the year

Okej. Två jobb sökta. Hmm... vad blir det, typ 4 sammanlagt? Herregud, jag kanske måste sluta vara kräsen. Det är ju EGENTLIGEN bara pengarna jag vill åt. Just nu. Inräknat i dessa 4 jobb jag sökt är det 2 som endast handlar om just det; pengar. Kanske inte är så farligt egentligen. Eller alltså, jag vet inte ens åt vilket håll det skulle vara farligt liksom. Glöm det. Det hela blev just väldigt ointressant.

Något som är lite mer intressant är att jag under alla hjärtans dag hade ett antal läsare som tillsammans gjorde att det blev rekord här. Tror jag i alla fall. Vad jag vet så har jag aldrig haft så många besök under en dag. Kul att det just var årets mest ångestfyllda dag också. Men seriöst, varför är det så få som kommenterar? Nej nu blev jag kanske lite för bekräftelse-kåt. Förlåt mig.

Så det som är kvar idag är en liten stunds barnvaktande. Tänkte springa ner i duschen snart. Jag tänker mig att jag packar ihop id-kläderna nu idag eller ikväll alltså. Då kan ingenting gå snett imorgon.
Kommentarer
Rasmus:

När du skriver så där, måste du så klart muntras upp. Lycka till med jobbsökandet!

2009-02-16 @ 22:05:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0