leave the mind

Elin, Simona och jag började med att Knasta igår. Det var trevligt och mysigt och så. Tiden gick fort och det blev dags för stängning och uppraggande av efterfest. Tack till er som släpade med oss hem till er lya. Det var... fint gjort.

Det blev en vända till Abrahamsberg som jag fortfarande inte riktigt känner till. Slutligen söder.

Har egentligen inte gjort någonting idag förutom sovit, åkt hem och ätit middag. Ångesten är sjävklart med, varför har inte bara alkoholen fina framsidor? Men på det stora hela mår jag riktigt bra. Det är bara jag som gnäller så förbannat. Det har man kanske aldrig dött av. Inga pengar har jag heller för den delen. Jag är helt slut och känner för att dricka mig full men har som sagt ingen ork.



Det är förmodligen lika bra att jag går och lägger mig. Nej.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0