näsan har drabbats av kli

Gudbevars. Katarina stönar vid min sida. Hon har min halsduk virad lite halt runt sig. "Varför tittar du på mig för?"

Första lektionen är avklarad. En kvar. Men först ett helt dygn med slösurfande i en datorsal med en massa ointressanta människor, förutom Katarina då. Hon är faktiskt rätt intressant om man verkligen tänker efter. Nej men alltså seriöst. Ibland förstår jag verkligen inte hur hon fungerar, men sen ibland är det så otroligt självklart och det är som om vi tänker på precis samma sätt. Ibland förklarar hon det mesta med att jag är dum men det är smällar man får ta. Okej det här skulle inte bli ett långt utlägg om Katarinas funktioner.

Det är mycket att stå i idag, det vill jag lova. Over and out for now.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0