ps

Å, jag kom på att det är en ny vecka om några timmar. Både skönt och oskönt. Det kanske är bekant att jag i princip avskyr min vardag och eftersom min vardag är allting utanför helgerna så känns ju måndagar inte speciellt upphetsande. Denna är inget undantag... inte direkt. I veckan måste jag till ungdomsmottagningen, skicka mejl och personliga brev, vara barnvakt, ha prov i lyrik och det jag ska göra mest är att längta efter helgen och det stundande sportlovet.

Det är säkert mer jag ska göra den här veckan men just nu är det inget jag kommer på. Jo juste, jag ska fundera lite mer på att eventuellt fixa någon enstaka kurs till hösten. Förmodligen på distans då så att jag kan jobba och sen flytta.

Sleep tight.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0