the side of my sofa

Idag; prov, tandläkare.

Provet gick bra. Alltså det gick så bra som det kunde gått med mina konstiga tankar och uppfattningar. Det känns lite som om jag har antingen alldeles för mycket eller för lite att komma med när det kommer till filosofi. Vet bara inte riktigt vilken sida som väger tyngst. Det får jag kanske reda på när jag får tillbaka provet. Kan man hoppas på nästa vecka? Ja det tycker jag nog allt. Nästa lektion är ju inte förrän på onsdag. Det är ju rätt många dagar. Förutsatt att läraren i fråga inte har någonting mer att göra. Haha.

Tandläkaren gick också utomordentligt bra. Inga hål i min käft inte.

Nu ska jag söka jobb. Kul.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0