this fear's got a hold on me

Nu är jag här igen. Skridskoåkning inomhus på idrotten var först på schemat. Det var ju otroligt glatt. Jag hade ändå kul liksom. Vissa är bara liiiite för seriösa när det kommer till grejer dom själva kanske inte riktigt klarar av. HostKatarinahost.

Inställd samhällslektion och det blev Gitarrhjälten och Buzz hos Stin. Det var intressant.
Lunch efter det och sedan ett prov i Lyrik. Det var rätt skoj faktiskt. Gillade två av dikterna lite extra mycket. Ja, så var det.
Jag fortsatte att kolla på The Curious Case of Benjamin Button, men jag somnade efter 10 minuter ungefär. Nu har jag kanske 45 minuter kvar att se. Den är väldigt bra och häftigt gjord.

Ja, jag är sjukt efter och nej jag läser inte alla intressanta artiklar/bloggar - you name it - som handlar om mer eller mindre ny musik. Så nu idag, 10/2-09, så har jag lyssnar igenom hela For Emma, forever ago med Bon Iver. Och ja, självklart är det hur bra som helst. En väldig känsla känner jag av att lyssna på det. Mycket fint.



Det går som på räls.



Ett öga trött.


Kommentarer
Simona:

Som jag tjatat om Skinny love. Jajaja Bon iver är bra! Haha.

2009-02-10 @ 23:24:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0