we can be as one tonight

Alltså ja, U2 har faktiskt utan tvekan gjort en av världens bästa låtar; Sunday bloody sunday. Jag får alltid en speciell känsla i kroppen när jag lyssnar på den. Underbart.

Idag har det varit en innehållsrik dag och det har gjort den bra. Jag trodde att jag skulle vakna utvilad imorse eftersom jag nästan hann med 8 timmars sömn, men icke. Var trött en bra bit in på eftermiddagen, nu däremot, nu är jag väldigt pigg.

Hjälpte just Frida/Bobbo med hennes svenskläxa. Kände mig stor. Sen bad mamma mig ta hand om disken och när jag ändå höll på kunde jag ju ta den också. Nu är mina fingrar alltså som russin. Nej, vi har ingen diskmaskin. Det beror på att... vi inte har någon.

Jag och Katarina for in till stan idag. Hon uträttade några "intima" ärenden och jag gjorde en bra grej. Vi fikade också. Gillar verkligen latten därnere, långt ner i PUB-huset.

Filosofi, provet skrivs imorgon och jag är väldigt på för det. Ska bli kul. Dock är jag lite orolig över att jag inte ska hinna skriva klart!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0