a little girl from Sweden

Två dagar har gått åt. Imorgon är jag tillbaka och det ska firas. Med vad har jag inte riktigt bestämt. Det blir väl ett glas kall mjölk efter hemkomst. Usch, det känns inte alls bra att jag inte har några pengar att roa mig för. Vet inte hur jag ska klara med mat i två veckor till mig själv. Förhoppningsvis kan jag laga lite mat hemma och frysa in och ta med mig. Låter ju gott...
Jag tänkte försöka att inte köpa cancerpinnar på en vecka eller så. Det är ju ändå 50 spänn som bara går åt helvete egentligen, det kan man ju vara utan. För än har jag väl inte kört ner mig totalt i det där som jag tycker så mycket om? Nej, jag har kontroll över det, det har jag.

Jag väntar på att en episod av Californication ska anlända till min dator så att jag kan glo på den och sen släcka allt i mitt rum och sova några timmar. Jävla bra serie det där.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0