att bara ligga

Det låter egentligen väldigt lätt och simpelt. Men när man väl legat i någon timme börjar det göra ont i diverse kroppsdelar. Speciellt rygg och nacke och ben och rumpa och... ja, i hela kroppen. Jag vet inte om det beror på febern men öm känner jag mig i hela kroppen. Nu är dock febern på väg ner med hjälp av alvedon.

Jag har tittat på så många vidriga program idag. Förstår mig inte på MTV. Det känns rätt pinsamt.

Jag hör hur folk går på sina fina golv ovanför mig, där jag ligger, ensam och övergiven.

Jag vill göra något med mitt hår, det är så tråkigt. Jag har dock ingen aning om vad jag skulle kunna göra med det för att få det att se bättre kortare får det inte bli, jag vill ha långt hår nu! Sen vill jag ha någon ny färg, fast gärna flera färger men böh jag vet inte.

Jag vill dricka vin med mina vänner.

Kommentarer
Simmi:

Jag kommer imorgon och räddar dig! Pöööööss!

2009-01-20 @ 21:11:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0