där kan man inte dra

Så sa Katarina till mig för bara några tiotals sekunder sedan. Det var mycket roligt för oss båda, tycker jag.
Jag hade egentligen tänkt lägga upp en massa bilder tillsammans med det här inlägget men eftersom jag skriver från Katarinas dator blir det genast en omöjlighet. Attans också. Det får alltså vänta tills imorgon, hur ska ni två personer som läser det här klara er, egentligen?

Matchen hade jag idag och den var intressant.

På måndag måste jag ringa minst ett samtal och på tisdag ska jag till tandläkaren. Vet någon om det är när man fyllt 20 som man får börja betala för sina besök hos tandtorteraren eller om det börjar gälla redan efter 18 år?

Det löser sig nog, om jag inte har fått svar på det innan på måndag så får jag ringa och fråga helt enkelt. Kul, jag är så jävla bra på att ringa till sådana där ställen...

Att Nanne Grönwall har gjort en godkänd cover på Ingenting känns ju smärre överraskande. Herre.
Kommentarer
Stina:

Tandläkaren börjar kosta samma år men fyller 20, så vi slipper ett tag till :)

2009-01-11 @ 14:11:42

URL: http://stina90.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0