gult skum tar över

Idag läser vi lördag i kalendern. Segt var det att komma upp, trots att det inte blev någon ansträngande aktivitet igår. Nu sitter jag i soffan, har just duschat. Simona är i duschen. Vi ska ta båten över och dra på stan lite, köpa present bl.a. Jag tog en alvedon efter duschen. Känner lite orostecken i kroppen. Huvudet känns isolerat och halsen känns knivig.

Ikväll vankas det födelsedagsmiddag i Södertälje och sedan någon form av utgång i stan. Nu hejar vi på alvedon och så vidare. Nu är hon klar så jag kanske borde göra mig lite mer i ordning. Håll till godo mina vänner, håll till godo.

Kom bara på en liten sak. Jag tror jag drömde mysiga drömmar under natten. Det var... mysigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0